بیوگرافی مریم حیدر زاده
ستاره های ایران
سایت هنرمندان و قهرمانان معلول ایران

 

... 
این سلسله مراتب نامه های عاشقانه ای هست که هر چند سال یک بار نوشته میشه . 
بسیاری از دوستان، حتی از خارج از ایران بعد از انتشار کتاب اول نثر من جواب تک تک این نامه ها رو دادند 
و این برای من خیلی زیبا بود و نامه های خواننده گان رو در کتاب دوم چاپ کردم . 
اولین کتاب من "پروانه ات خواهم ماند " نام داره . 
داستان این برمی گرده به کارگردان خوب شبکه سه تلویزیون ایران آقای کاشانی که من خیلی ازشون تشکر می کنم 
و همیشه هم گفتم که آغاز کار من با ایشون بود . 
ایشون کارگردان یک برنامه تلویزیونی بودند به نام "شب های تابستان " که از شبکه اول سیما پخش می شد . 
قرار یک مصاحبه ای رو برای من و برای المپیاد گذاشتند و در اون سوالاتی می کردند . 
در این سوالات رسیدیم به شعر و ادبیات و آخرش گفتند یک تفعل به حافظ بزن و بخون . 
اتفاقاً شعر"چو بشنوی سخن اهل دل نگو که خطاست " در اومد . 
اون رو خوندم و تموم شد . 
چند ماه بعد از اون مصاحبه با من تماس گرفتند و گفتند که یک جنگ اجتماعی رو در شبکه سه سیما تشکیل دادند 
و به من گفتند که تو حاضری اجرای بخش ادبی اون رو به عهده بگیری؟ 
این کار رو قبول کردم و کار خیلی قشنگی هم بود . 
یک سال و نیم این کار رو به شکل مداوم انجام دادم که خوشبختانه با استقبال خیلی زیادی هم مواجه شد . 
من هفته ای یک بار باید همه نامه ها رو بررسی می کردم و جواب می دادم . 
تا اینکه این برنامه هم مثل همه قصه ها و نامه ها تموم شد . 
بعد از این کار آقای کاشانی پیشنهاد کردند حالا شعرهایی که توی این جنگ خوندی رو در قالب یک کتاب ارائه بده . 
من هم این کار رو کردم و همین جا از نشر معین و پروین هم تشکر می کنم 
و از ناشر بسیار گلم آقای رامسری که هر سال به من قول دادند که برای اردیبهشت که نمایشگاه کتاب هست، کتاب من رو برسونند . 
تا حالاهیچ وقت هم بد قولی نکردند و من هم خیلی ازشون تشکر می کنم . 
رشته دبیرستان من انسانی بود اما رشته دانشکده من متاسفانه حقوق قضایی دانشگاه تهران بود . 
من خودم ادبیات رو دوست داشتم . 
زمان انتخاب رشته که رسید، همه مخصوصاً کادر مدرسه ای که توش تحصیل می کردم گفتند به خاطر معدلت حقوق بخون ! 
من فکر می کردم شاید قسمت های عملی این رشته بتونه من رو جذب بکنه . 
مثل رفتن به دادگاه، زندان ها و ... 
چون این جاها با احساسات مردم ارتباط داره و میتونه برای کسی که عشق به شعر و ادبیات داره مؤثر باشه. 
ولی متاسفانه ما حتی یک جلسه عملی هم توی دانشگاه تهرانی که این همه ازش صحبت می کنند نداشتیم ! 
یعنی چهارسال تئوری خوندیم . 
ترم دوم بود که من متاسفانه متوجه شدم و دیدم که نمی تونم این رشته رو تحمل کنم ! 
اما به اصرار مادرم این چهارسال رو تموم کردم و کاملاً درس رو بوسیدم و گذاشتم کنار ...                          


اين مطلب را به اشتراک بگذاريد :

اشتراک گذاري در بالاترين اشتراک گذاري در دنباله اشتراک گذاري در وي ويو اشتراک گذاري در کلوب اشتراک گذاري در گوگل ريدر اشتراک گذاري در خوشمزه اشتراک گذاري در فيس بوک اشتراک گذاري در فرندفيد اشتراک گذاري در google buzz اشتراک گذاري در توييتر ايميل کردن اين مطلب

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 20:52 :: توسط : ستاره ایرانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ ستاره های ایران جایگاه قهرمانان و هنرمندان معلول ایران زمین خوش آمدید
موضوعات
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره های ایران و آدرس persianstars.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 89039
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1